Søk i denne bloggen

5.28.2009

TJA HVA SKAL OVERSKRIFTEN VÆRE I DAG TRU??


Det har ikke skjedd noe serlig etter søndag bortsett fra at vi alle sammen har blitt sjuke og går på pencilin.
Så vidt jeg veit er det ikke blitt tatt noe mere fisk i elva og den ene laksen jeg hørte rykter om trur jeg må ha vært en støing? men fikk jo høre at den hadde lus og han jeg fikk vite det av sa at fisken var jævla tynn?? noe som er litt rart at en nygått laks skal være veldig tynn?
Skal nok ut å prøve meg igjen til hælja men veit ikke enda om jeg orker og orka heller ikke å plukke meit i natt.
HAR MASSE HVITMEIT SOM DERE KAN KJØPE
jeg har også muligheten til å skaffe små meit som passer litt bedre til abbor,sørv, harr og annet av fisk som ikke vil ha kjempe meiter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

her kan dere komentere bildene og snakke om fiske og spørre vis det er noe dere lurer på:)