Søk i denne bloggen

7.14.2010

5 feite fine ørretter tatt på nattens dorging i et vann:P





Hadde jo tilgang til en litten båt ved et vann som det er 1 hytte jeg kan låne så da var jeg der og jobba på dagen for å sette i stand hytta så reiste jeg ut på kvelden:P fiska første kvelden med alle de vanlige tingene til ørret, rapala orginal og diverse rapala, sølvkroken spesial, noen skje sluker en del spinnere et par bombere men fisken ville ikke ha noe av det....
Så finner jeg den styggeste og fæleste sluken med en sånn farge man ikke fisker med på steder hvor det finnes mennesker!! ror 3 åretak med den før jeg har fast fisk! etter en ganske bra kamp kan jeg hove en feit fin ørret på 1,5 og etter noen min til får jeg enda en på 800 gram og litt senere enda en  og etter litt hadde jeg 4 skikklige ørretter i båten:P
Da reiser jeg bare inne med båten og slapper av litt griller fisken og sånt så reiser jeg ut en tur med minste broren min da. Kommer meg kansje 100 meter før det sitter en skikklig fisk!! så etter litt hover jeg en feit 2 kilos ørret:D
Etter dette gidder jeg ikke å fiske mere den dagen.
Venter til natt til i dag og da reiser jeg ut ved 21 tiden og etter 1 time har jeg 3 ørretter i båten så da gir jeg meg og legger meg til å sove:P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

her kan dere komentere bildene og snakke om fiske og spørre vis det er noe dere lurer på:)