Søk i denne bloggen

5.01.2009

EN BRA FEST!

Jeg er jo som de fleste andre ungdommer på min alder så natt til 1 mai er fest natt eller kveld som det ble for meg!
Grunnen til at jeg reiste til sjøstrand og ikke toie var jo at noen kamrater av meg skulle spille og det var bedre band på sjøstrand men det var en rusfri konsert men det gjør jo ikke noe når bandene er var bra!
Det eneste jeg kan klage på er at det var litt rapp og sånn skit som jeg overhode ikke liker men det tok de igjen med masse skikklig rock!!!!!! så nå har jeg fått blåst ut alt i hue mitt, blitt jævla sliten og hører omtrent ikk'n dritt, er vel heller ikke noe unormalt når man står helt inntil scenen???
I morgen skal jeg og onkel ut for å fiske solabbor og sørv og rapport kommer jo med bilder og kansje film vis det lar seg gjøre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

her kan dere komentere bildene og snakke om fiske og spørre vis det er noe dere lurer på:)