Søk i denne bloggen

5.05.2009

En pen gjedde:)


Ja, da har jeg hatt enda en fin tur ute med stanga mi og det er altid en deilig følelse å kunne vandre langs en liten bekk med lettspinn etter ørret og smågjedder=) men jeg var jo mest ute etter ørretten men den var det ikke mye liv i!!! Trur denne kan få litt av skylden for det... og meg da for har ikke vært så flink til å gjøre raske tilslag.
Gjedda veide jeg til 3 kg og er foreløbig gjedde nr 2 i år og den forje veide jo også 3 kg så dette er jo knall bra;)
Gjedda var ganske dau men hadde et par lengre utras og et par kule triks i lufta så kan ikke klage så mye på det heller.
fiska meg ned igjen med rapalaen uten at noe skjedde så tok meg en tur til mølla før jeg skulle hjem og der møtte jeg jo seff han som bor der og vi hadde jo en lite fiskeprat som vanlig, han kunne heller ikke skryte av så mye ørret der i år men har sikkert noe med den lange og harde vinteren??? eller den vannvittige store vårflommen?? så burde sikkert prøve meg helt i utløpet der snart for det er nok der ørretten står nå;)
Klarte å få dratt opp et slips under fossen der etter at han gikk inn ca 30 cm men den ble satt forsiktig ut igjen og kjørte den heller ikke noe serlig så den var rask med å komme seg under strømmen igjen;)
Nå må jeg stikke på det kurset så hade på bade din gamle sjokolade HAHAHA tørr som Sahara

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

her kan dere komentere bildene og snakke om fiske og spørre vis det er noe dere lurer på:)