Søk i denne bloggen

5.16.2009

Da har jeg satt meg her litt men gidder ikke å bli noe serlig lenge.


Det er nesten helt døtt i dag og det som har bitet har kun vært smått. Det har vært 1 fisk oppe her så blir kansje 20 min til
Det var en sjøøret som dreiv å mobba meg her!!! den fulgte etter meiten helt inn til land og bare så pp meiten før den beit litt forsiktig i den ene enden og dro den litt med seg før den slapp den og tok den med enda litt men var ikke intresert i å bite skikklig=( så blei etter vært drit sur på fisken og dro marken til bake når den holt på sånn og da fulgte den bare etter før den forsvant ned på dypet igjen og la marken der i en halvtimes tid uten at noe skjedde så reiste hjem igjen.
Men fikk jo årets første sjøørret og det skal jeg ikke klage på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

her kan dere komentere bildene og snakke om fiske og spørre vis det er noe dere lurer på:)