Søk i denne bloggen

5.25.2009

Da var denne hælja slutt


I denne hælja har jeg feiret bursdagen min og fattern og Katrine kom + Veronica.
Var veldig glad for at Veronica kunne komme for hadde jo omtrent ikke hørt fra henne på 1 år og før det var vi jo sammen før vi plutselig mista kontakten i august i fjor=( Hadde faktisk ikke trudd at hu skulle komme men det gjorde hun da og vi hadde en fantastisk hælj sammen!!!!
Vi fikk 2 fiske turer sammen og mange timer i en liten jolle som hun seinere døpte om til ''BADEKARET'' på grunn av størelsen!
Fisket var ikke noe serlig men hun fikk jo 1 gjedde, 1 torsk og en flyndre men hva gjør vel det når man har en bra tur:P.
Fisket i åroselva har vært ræva så langt men det blei tatt laks i dag eller i går på 3-4 kg lang og tynn etter hva jeg har hørt, den skal ha hatt lus.
Sjøørretten har enda ikke kommet på elva og det er nok noe av grunnen til det ræva fisket men det kommer til å ta seg litt opp når vannet blir varmere og fisken feitere!
Jeg skal nok til elva snart igjen for å se om jeg klarer å ta årets andre laks men vurderer heller å satse på Lierelva for den veit jeg er ganske bra selvom jeg ikke er kjent der enda men det er jo 1 måte å bli det på;)
Har sjekket børsen og i følge den har det ikke blitt tatt fisk der enda så det tyder jo på at det ikke bare er Åroselva det er dårlig i.
Jeg veit ikke hvem som fikk den laksen men det er vel en av gamlingene vil jeg tru??? (ops jeg kaller alle over 40 gamlinger men ikke ta det personlig)
Ellers har det blitt tatt 4 pene ørretter i skitthegga/grodalselva trur de blei tatt ved mølla??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

her kan dere komentere bildene og snakke om fiske og spørre vis det er noe dere lurer på:)