Søk i denne bloggen

6.18.2009

Hadde en liten tur


Det var strandparty med skolen i dag så da tok jeg båten min bortover dit vi skulle være men blei ikke noe fisk på vei dit men på vei tilbake blei det noen nedslepp her og der uten de store bettet men fikk jo opp denne da etter å ha mistet noen fisker.
Ikke av de store fiskene men morro alike vel for fikk den på den nye stanga mi ( ja jeg fikk vist en stang til....)
når jeg kom inn i havna igjen snakka jeg litt med Roger før jeg bestemte meg for å se om det var noe liv i flyndrene her inne men nei da fikk bare 3 torsker til 2 på ca 1 kg og 1 på ca 500 gram tok med meg de 2 største hjem til middag og de skal straks stekes mmmm:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

her kan dere komentere bildene og snakke om fiske og spørre vis det er noe dere lurer på:)