Søk i denne bloggen

6.05.2009

enda litt mere nytt fiskeutstyr=)

Da kom den nye stanga og snella mi=) muttern blei riktig nok ikke så bli når hu fant ut at jeg hadde kjøpt enda mere fiskeutstyr... men jeg trengte jo en en litt kraftigere stang for å fiske i drammenselva da!! og trengte også en snelle til så da kjøpte jeg likegodt en virkelig bra snelle og=)
stanga er en ''ABU GARCIA SAPPHIRE CREST 12'' og opp til 60 gram står det men er noe uenig i det for den er mye stivere en de andre stengene jeg har hatt opp til 100 gram.... så denne skal duge opp til 130 gram mener jeg!!!
Snella er en ambasadør 6000 som det er plass til 210 meter med 0,40 så den holder nok fint til de større laksene i drammenselva og gjør den ikke det får jeg heller svømme litt;)
Jeg fikk hvite når jeg bestilte den gjennom hjem og hobby at det skulle komme på ca 3000 kr og betalte da 500 der så regnet da med at jeg skulle betale 2500 når jeg henta den men de fikk ned prisen en del kan man si... 1840 kr for alt men kjøpte jo seff med 300 meter trilene 0,42 som tåler 16,2 kg=)
NÅ ER JEG KLAR TIL Å TA STORLAKSEN!!!!!!!!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

her kan dere komentere bildene og snakke om fiske og spørre vis det er noe dere lurer på:)