Søk i denne bloggen

6.30.2009

SKAL HA ET NYTT DØGN I DRAMMENSELVA:d

Jeg har fiksa meg sånn at jeg kommer meg dit i morgen selvom det ser ut til at jeg kan få en del timer der da, men hva gjør vel det;)
Jeg kommer nok til å bruke reker som agn for jeg fikk tak i 2 kg med reker i dag som skal brukes og misstenker at de kan ha ligget litt for lenge men men da blir nok storlaksen ekstra sur når den får en stinkende reke i fjeset sitt hahaha.
Mark pellinga går RÆVA!!! bakken er så tørr at det nesten ikke hjelper å vanne noe serlig for bakken tar alt og så fordamper det før marken får kjent på det så finner ikke mark og har gitt opp å plukke så blir ikke noe plukking før det kommer regn!
Jeg hadde en liten tur i går etter makrellen men etter 2 timers dorging uten noen antydning til makrell eller sjøørret eller noe annet gikk jeg over til agnfiske etter agnfisk, det gikk ganske bra etter ca 1 times fiske hadde jeg fått 9 torsk, 3 hvittinger og 3 hyser + en kilos lyr så da reiste jeg hjem igjen.
Nå har jeg 12 agnfisker til gjeddemeite så da passer det bra med enda en gjeddekonk i nærhetene hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

her kan dere komentere bildene og snakke om fiske og spørre vis det er noe dere lurer på:)