Søk i denne bloggen

5.16.2010

NY PERS PÅ SJØØRRET!!!!!! 5 kg og 76 cm!





FOR EN START PÅ SESONGEN!!!! Hadde fiska et par timer før vi kom ned til bedeshølen og ikke lenger etter at vi kommer er det fisk oppe å plasker og en stund seinere er den oppe igjen og da steller jeg meg på brekket og etter en stund er fisken oppe igjen og da havner marken min fort der den var oppe og ikke mange sekundene senere ser jeg at sena har fått fart! Jeg drar til så fort sena er stram og den sitter!
Trur hele tiden dette er en pen laks på 3,5-4 kg og fisken får jo gå som den vil egentlig over alt så hele kampen går ganske greit uten de store farene.
Så når fisken endelig er sliten får Vidar stanga litt sånn at jeg får satt kleppen i den og kleppinga var like perfekt i hjellene igjen:P
Vi fisker der et par timer til og han rekker å værra borti en fisk han også men den sitter ikke.
Vi måtte jo prøve oss på floa og var ikke så mye liv der men lurte da opp en liten sjøørret til på kansje kilon.

7 kommentarer:

  1. den var pen gratulerer hilsen fluefiskern naboen din oppe i veien

    SvarSlett
  2. takker for svar:D ikke vær dag at man klarer å ta så stor fisk!!

    SvarSlett
  3. Fikk en Laks på 1,420kg. det er en del små laks på elva. En venn jeg fisker mye med i elva har fått ny pers på laks 7,25kg.

    SvarSlett
  4. wow!! 7,25 er jævla bra ja!! hvem fikk den?? jeg kjenner jo til de fleste der i elva:P

    SvarSlett
  5. det er ole jonny poverud som fikk laksen på 7,25kg.

    SvarSlett
  6. ahh;P ole jonny ja:) du får hilse;) han fikk den ved follestad da ell??

    SvarSlett
  7. Stort grattis till fin öring =)

    SvarSlett

her kan dere komentere bildene og snakke om fiske og spørre vis det er noe dere lurer på:)