Søk i denne bloggen

5.26.2010

Enda en pen Sjøørret




Fikk da halvannen time til å fiske på i dag og den brukte jeg da i bedeshølen og ikke lenge etter at jeg kommer er det en kilos ørrett oppe å hopper på brekket!
Jeg står da å fiske litt på den men den hadde nok flytta seg til et annet sted så da flytta jeg meg også.
Noen kast i evja uten resultat, men så er det jo en annen der som fort mister en sjøørrett og en stund etter stikker han opp med stanga si for dugnaden skulle snart starte men jeg slengte da marken ut der han mista fisken og 5 min senere er den på!
Etter en vanvittig bra kamp får jeg da fisken på land og den er da lusette og pen! så da var årets 4 sjøørrett på land og nesten spist opp alt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

her kan dere komentere bildene og snakke om fiske og spørre vis det er noe dere lurer på:)