Søk i denne bloggen

6.03.2009

NATTENS FISKE



jaja nattens fiske var knall bra hadde det bare vært i virkeligheten og ikke bare i drømmen min i natt=(
men var i værtfall i åroselva og det var bra med vann og ikke et menneske i fabrikken der jeg satt.
selvfølgelig kom det laks og de var ikke små heller de var 4-7 kg alle sammen og sto og kjørte laks som bare det og hadde allerede fått opp 4 storlaks på 5-6 kg og sto å kjørte et digert beist som jeg var sikker på var over 15kg!!!! og sto jo der og kjørte det beistet.
Etter en stund begynner fisken å bli sliten og klarer å få den inn til land og da får jeg en iskald dusj med spruteflaska til muttern så om jeg fikk den laksen eller ikke kan jeg ikke si!!!! faaan så sur jeg var da!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

her kan dere komentere bildene og snakke om fiske og spørre vis det er noe dere lurer på:)