Søk i denne bloggen

8.05.2009

Yesssda nygått og med lus:)


Denne fikk jeg i meieriet på dagens første kast og var jævla sprek!!!! den ville bare ikke på land!! så den ga meg en knall bra kamp og den var også ganske feit og fin til åroselva å være:D
Jeg veide den først på vekta mi og den viste 2,5 kg noe jeg tvilte en del på og når jeg kom hjem fikk jeg veid den etter at jeg hadde sløyd den og da var den også uten hue, da veide den plutselit 2,9 kg så da var den 3+
Når jeg kom dit i dag hadde en som alle rede satt der fått en farget laks på 5,5 kg i følge vekta mi så den var nok nærmere 6kg! den hadde nok vært i elva noen uker alt!!!!
Men uansett jævla digg å få min første laks for året og de skal det blir flere av:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

her kan dere komentere bildene og snakke om fiske og spørre vis det er noe dere lurer på:)