Søk i denne bloggen

8.04.2009

ÅROSELVA DE SISTE DAGENE

Jeg har vært dårlig til å skrive om det som har skjedd men det har heller ikke vært så mye.
Det har blitt tatt en del laks de siste dagene og en god del sjøørret, elva er nå ganske stor og strømmen snudde i bedes i tidlig i dag og elva har i værtfall stiget 20 cm til og det stiger enda!! og det pøser ned fremdeles så elva kommer til å bli ganske stor i morgen!!!
Jeg har ikke fått noe serlig og det jeg har fått har vært smått bortsett fra 2 sjøørret på floa i dag de var ikke store, rundt 35-40cm så gadd ikke å ta livet av dem så de svømmer enda:D
Jeg så en laks oppe ved klemetsrud i dag men den ville ikke bite.
MOBILEN MIN ER KANSKJE DAU:( reinjakka var ikke tett nok så mobilen fikk litt for mye vann i dag men gjør et lite forsøk på å få tørka den men tviler litt på at det funker!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

her kan dere komentere bildene og snakke om fiske og spørre vis det er noe dere lurer på:)