Søk i denne bloggen

5.11.2010

Jaja da er det ikke mange dagene igjen til laksefisket starter igjen:D 15 mai braker det løs og da må storlaksen passe seg igjen hehe:P
Nå har laksefebern herja lenge og har da sett igjennom fjorårets bilder av laks og det har ikke hjulpet!!
Forje sesong var jo ekstremt bra for meg viss man ser på laks men sjøørrett burde det vært mere av!!!
Fikk jo 13 sjøørrett før august og i august og september som normalt har vært de beste månedene for sjøørrett fiske var de 2 månedene jeg fikk minst sjøørret!

men 6 laks og 16 sjøørrett er ikke noe å klage på i den lille elva mi!Og med den størelsen jeg hadde på dem da!!!!

FIKK DA NOEN PENE SJØØRRETT OGSÅ, IKKE DE HELT STORE MEN DEILIGE STEIKEFISKER=) 
Jaja da har jeg jo sett igjennom detta enda engang og har fått enda litt mere fiskefeber!!! Bare 4 dager igjen:D:D så om 4 dager finner dere meg i åroselva et sted hehe:P
så får jeg bare håpe at jeg blir bedre til å ta bilder av fisken jeg får og kansje klarer å sette ut det største fiskene jeg får!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

her kan dere komentere bildene og snakke om fiske og spørre vis det er noe dere lurer på:)