Søk i denne bloggen

7.16.2009

Dag 1 i Nordland:D


Dagen startet tidlig, faktisk måtte jeg opp kl 9.30!!!! noe jeg synes er alt for tidlig men samma det vi skulle jo ha noen timer i rombakken!
Fisket gikk heller dårlig den første tiden men jeg hadde jo 2 hogg og 1 fisk mista, ingen var det noe serlig størelse på.
Men så fort Torgeir (broren til fattern) ble med ut og kjørte båten bort til en plass han var kjent på der gikk det på fisk hoss meg! Etter en liten kamp fikk jeg jo en liten sei rundt 1 kg og dro 3 til på noen min før det endelig satt noe med litt størelse! Eller det var hva jeg trudde men opp kom det enda en liten sei med pilken min godt kroket i ryggen!
Men så fort pilken traff bånn og jeg fikk dratt 3 dag gikk det på hva jeg kaller en bra torsk, den var rundt 4 kg men bestefar syntes det var bare yngel og ville derfor ikke at ta noe bildet av meg og fisken og før jeg fikk skaffet kamra var fisken ferdig filetert, men martte dokka fikk jo tatt et bilde av den fisken i balja da!
Og nå er jeg trøtt og vi skal tidlig ut i morgen, og i morgen skal jeg også en tur i rombakselva for det har vist regnet en del her så den elva har nok bra med vann!!!
Ja får vel nesten nevne at den ene fettern min var der også Torje og trur Julie som også var der er kusina mi eller noe?? kan ikke det slekts greiene men vi er i slekt i værtfall.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

her kan dere komentere bildene og snakke om fiske og spørre vis det er noe dere lurer på:)