Søk i denne bloggen

1.04.2009

Da er ferien slutt:(!!!!!!!!!!!!!!!!!!! og gruer meg til skolen i morgen for da vet jeg at jeg kansje ikke får tid til mere en 1 tur i måneden og det klarer jeg ikke å leve på så lenge!!! kan bare håpe at jeg ikke får for mye lekser selvom dette er siste halvdel av 10 og det er vist da man får mest lekser på hele grunnskolen og dette er den eneste biten de 10 åra man skal gå på grunnskolen som har noe å si:( og da bør jeg kansje byne å jobbe litt mere på skolen så jeg får tatt igjen det jeg har mista så langt i år.
Asker spilte en ganske bra kamp men hadde litt for mye uflaks med 3 stang ut og et skudd 10 cm over, kampen ble avgjort på en dommer tabbe i straffen (ja de klarere ikke en gang å dømme riktig på straffer heller:() keepern til LIK ble finta helt og og målet var opent og Olimb skulle til å skyte da dytta keepern målet ut av stilling med benet og dommern blåste og det ble ikke mål eller ny straffe til asker men en straffe til LIK som de scorte på.
Det var som vanlig mye feil og dommern sto en del i veien også og dro pucken med seg ut av sonene i et power play til LIK.
Jeg fikk tatt meg bare 3 fiske turer denne ferien og den turen på fjellet jeg trodde jeg skulle på ble tydligviss avlyst:( men fikk jo 2 abbor en ganske pen en på rundt 5-600 gram og en bitte liten en på ca 15 cm mista også noe jeg tror var en ganske stor gjedde men vet ikke helt sikkert hva det var så dette har vært en ganske bra ferie selvom det ble alt for lite fisking!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

her kan dere komentere bildene og snakke om fiske og spørre vis det er noe dere lurer på:)