Søk i denne bloggen

12.27.2008

da rekker jeg å skrive litt her igjen:) da var jula nesten feiret ferdig det er bare noen tonn med mat igjen og det meste av kaker er spist opp:).
Den eneste forskjellen er de andre er sjuke bortsett fra meg og Snorre:) de har raufoss:(hadde det selv en natt og et par timer på dagen:( men så var jeg ferdig:).
må fortiden sitter jeg mest inne på msn og¨på 2 fiskeforum men i morra skal jeg se om jeg ikke kommer meg ut til tjernet for å ta et par monster ørretter:).
I morra starter jo ishockeyen igjen og da spiller frisk på hjemme bane kl 1830 mot stjernen:).
Asker har fått en ny beck fra sverige som heter alex:) og vis de andre som var skadet kommer tilbake igjen blir det nok bra;) de har jo hatt de viktigste spillerne ute en stund nå og det gjør jo at de har falt langt ned på tabellen:(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

her kan dere komentere bildene og snakke om fiske og spørre vis det er noe dere lurer på:)