Søk i denne bloggen

1.09.2009

her ser dere stereoannlegget mitt=), det er kansje ikke det nyeste i Norge men spiller ganske bra!! og eller ligger det et par sneller under tven som ikke funker lenger + noe annet.
ja her ser dere at fiskestanga er klar 24/7 og fluesnella mi med synkesnøre. Det ligger også litt skolebøker oppå på den ene høytaleren.
her er det noen av mine mange fiskestenger!!!! har flere utenfor rommet som jeg sjeldent bruker men det skjer så de er ikke til salgs enda.
her står den fluestanga jeg kjøpte i Canada + en lett 10 er stang som jeg bruker til sjøøret og smålaks i åroselva eller til sjøøret fiske i fjorden, det er også en liten biltema teleskops stang der også men den ser man ikke så godt..
arbeids benken min=) har ikke vær så ryddig på mange år!!!
her er det noen sluker jeg har skaffet meg \ en en del annet som jeg har av fiskeutstyr eller til fluebinding eller annet...
bokhylla mi og trenger vel ikke si hva de fleste bøkene mine handler om....??....
trofe hylla=)
Da skriver jeg her igjen.
I dag hadde vi spy-norsk tentamen:( og jeg kanke fordra det kråkespråket!!!!!!!
Jeg skal til fattern i helga og da blir det nok litt fiske på østensjøvannet og rapport kommer!!
Asker vant kampen i går 3-1 og skorte bare 2 mål haha

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

her kan dere komentere bildene og snakke om fiske og spørre vis det er noe dere lurer på:)