Søk i denne bloggen

8.10.2011

hakke hatt tid til og sitte såå mye her....

Meen fiska har jeg da gjort ;) Fikk tatt nooen timer i Lierelva med Vidar og nooen turer i åroselva med Iver :P fått nooen fine sjøørretter og 3 laks men kamra har vært litt ute av drift nooen dager og glemt igjen og mista meen nåå har jeg funnet det igjen hehe. laksene veide 6,0 ca 3 og 2,6  sjøørrettene har vært 2,3 1,8 1,6 1,3 1,3 og 1,2 i åroselva da. I lierelva fikk jeg bare 1 litten sjøørrett på en 600-800 gram som jeg ikke gadd og ta såå den fikk svømme videre selvom den var helt blank. Iver har joo fått en flott sjøørrett i åroselva også ;) 1,6 den fikk jeg da tatt bilde av også

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

her kan dere komentere bildene og snakke om fiske og spørre vis det er noe dere lurer på:)