Søk i denne bloggen

3.29.2010

SJØRRETT FISKE HER I NORD:D

Måtte jo prøve meg på langstranda utta for rombak for i rombak blåste det for mye til at det gikk å være der!
Så da fikk jeg jo prøvd litt men var dårlig i starten, om det var på grunn av at det var midt på dagen eller på grunn av at det var noen småunger som hadde det morro med å kaste stein der jeg var og de fulgte etter meg for å kaste stein...
Men de blei da tatt med hjem av foreldrene sine etter vært og da lot plassen få 20 min før jeg begynte å fiske meg bortover stranda.
Kom ikke langt før jeg så virvler bak sluken rett ved land og en blank fisk som forsvant ut igjen.
Etter enda en stund skremmer jeg en fisk som er 2 meter fra land på 30 cm dyp!!! denne så jeg ikke for sola blenda meg:(
Etter dette var det jo ikke mye liv så ble nødt til å reise hjem.
DENNE PCN JEG BRUKER HER ER VELDIG TREIG OG DÅRLIG SÅ HAR IKKE FÅTT SETT BILDENE JEG HAR LAKT SÅ VEIT JO IKKE HVORDAN DET BLEI....... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

her kan dere komentere bildene og snakke om fiske og spørre vis det er noe dere lurer på:)