Søk i denne bloggen

10.04.2009

PERFEKT AVSLUTTNING AV LAKSESESONGEN

Jeg har akkuratt kommet hjem etter å ha vært noen dager på hadeland for å jobbe, der tømte vi en stall som det har vært sauer i ca 1 år så det var ganske mye møkk der men med gravemasking gikk det ganske greit:P
De siste dagene i åros var det ganske døtt så bestemte meg for å reise til døvikfossen i stedet så der hadde jeg med meg teltet mitt og en del mat + masse mark og fiskeutstyr!!
Fisket var ganske trekt, man hadde hatt 3 kontakter med fisk før Iver kom en tur og da begynner ting å skje!! mens han er på vei til plassen jeg er på får jeg på den sprekeste 3 kilos laksen jeg noen gang har vært borti!! finner ut at jeg brukte litt over 20 min på å lande den!
Jeg får den på land akkuratt når Iver kommer fram til meg.
Ca 20 min senere går det på enda en fisk for meg og denne trur jeg er over 10 kilo omtrent gjennom hele kampen!!
Siden Iver ikke er noe god med kleppen vinker vi inn en med båt som vi så hadde en hov og han får hovet den, den drar vekta til 6,4 kg!! og den laksen veier 3,2 kg:D lille
Slutten på laksefisket for i år kunne ikke vært bedre!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

her kan dere komentere bildene og snakke om fiske og spørre vis det er noe dere lurer på:)