Søk i denne bloggen

11.13.2011

HÆLJETUR TIL RØRVIK
















Joa jeg klarte ikke og sløse bort helga med og sitte på hybern og ikke få gjort noo anna en og kansje tømme nooen pils flasker såå da tok jeg like greit meg en tur ut og fiska igjen. Bettet var rææva.... ikke 1 napp første natta ikke 1 napp mellom 09-01 og i morges røyk alle taua til teltet på engang!! hadde jeg ikke lakt tømmerstokker på telt sidene hadde jeg nok fløyet til havs! Men fant et sted med litt mere le og fikk opp teltet igjen men starta da og fiske med engang. Jaja kan da trykt si at det var bedre bett i dag! nooen småtorsk hivde seg over agna, et par småkrabber fikk jeg da også, nooen småsei nooen smålyr og en ganske bra lyr på 4,0 såå det redda da turen med fisk men når fisket er dårlig så får man tid til og ta bilder ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

her kan dere komentere bildene og snakke om fiske og spørre vis det er noe dere lurer på:)