Søk i denne bloggen

3.31.2011

SJØØRRETT FISKE MED KLASSEN

Akkuratt kommet hjem etter 2 dagers sjøørrett fiske med dårlig resultat for meg men 2 i klassen + lærern fikk jo 3 fine sjøørretter på rundt kilon.
Ellers så var fisket dårlig til tross for så godt som perfekte forhold! Jeg kjente jo 1 som tok woblern men det var det bortsett fra en litten torsk på under kilon som ga meg en frisk kamp i gårkveld da som raskt fikk friheta tilbake.
Tydlig at våren er i gang for begynner å bli godt og varmt om dagen i sola noe som jeg tenker å utnytte fult ut så lenge som mulig!:)

2 kommentarer:

  1. Hej Viktor!!
    Bra bilder & vilka vyer =)))

    "skitfiske & kraftigt böjda spön"

    Mvh/David "gösen"

    SvarSlett
  2. Ja bildene var jo de som jeg var mest fornøyd med når det gjelder turen! :)

    SvarSlett

her kan dere komentere bildene og snakke om fiske og spørre vis det er noe dere lurer på:)