Søk i denne bloggen

7.18.2010

2 laks og 1 sjøørrett på 30 min:P

Joa det kom jo fisk når elva klarna opp etter de forje dagene med regn og jeg var ikke treg med å stelle meg i stryka og fisker meg neddover uten at no serlig sjer så da beveger jeg meg opp igjen til  hotdvett og fisker i kulpen der.  Tar ikke lang tid før første fisken biter og etter en knall bra kamp ligger en blank 2 kilos laks på land!
2 kast senere kjenner jeg igjen at det små biter og denne gangen ser jeg at det er en pen fisk:P så drar til og etter enda en kjempe kamp med masse hopp og heftige utras får jeg da satt kleppen i haka på den og får den på land:D
Ettter dette er det døtt i hele 10 min til før jeg får en sprek liten sjøørret på ca 1,3.
Putter dette i sekken for å reise hjem og bånn faller av.... snørene i sekken ryker så da står jeg der uten sekk.... Men heldig viss kan fattern hente meg da:D
ENDA BEDRE JEG HAR SKAFFA NOEN BEDRE BILDER SÅ DA SLEPPER DERE FOR 1 BLOGGS SKYLD DE MOBIL BILDENE MINE:P



Og viss du Trine som har glemt å legge igjen noe som kan gjøre at jeg finner deg kan du finne tlf nr mitt i gjesteboka og ringe så skal jeg vise deg noen plasser i elva;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

her kan dere komentere bildene og snakke om fiske og spørre vis det er noe dere lurer på:)