Søk i denne bloggen

1.09.2010

YEEESSS DA VAR JEG OVER 10 KG PÅ TORSK:D

Jeg og Glenn fra klassen tok oss en liten tur på isen i dag for å se om det var noe liv men på den første plassen er det ganske døtt så da stikker vi utover mot håøya og et stykke ut der møter vi da naboen til Glenn og han har da fått en bra fangst med hvitting alt.

Jeg får da senka ned 1 stang med reke og 1 med halv sild og etter kansje 30 min ser jeg at det er fisk på den halve silda mi og går da bort og strammer opp og tenker med engang at dette bare er en liten kilos torsk for den følger ganske lett med opp en del meter før den endelig finner ut at den ikke vil bli med 1 cm til og knarren på snella er seff på og han naboen hører nok snella hyler!
den røsker med seg ganske mange meter i første utras står og stanger litt raser ut enda mere så får jeg da pumpa opp noen meter før den igjen raser utover!
Ettter det var det bare å pumpe den opp til hullet hvor vi fikk satt kleppen i den og fikk den da oppå isen.
Etter det fikk jeg da 2 knurr og han Glenn blanka noe som er kjipt for han da men han var da borti en del fisk men de ville ikke sitte...

VEKTA ER DA 10,1 KG:D SÅ DA SKAL JEG VEL IKKE KLAGE SELVOM DEN ER GANSKE TYNN...

1 kommentar:

her kan dere komentere bildene og snakke om fiske og spørre vis det er noe dere lurer på:)