Søk i denne bloggen

8.23.2009

Enda en pen laks på land:)


Denne er blandt de sprekeste laksen jeg har tatt!

Hadde alle rede vært i fabrikken en stund og hadde mista en liten sjøørret på spinnern før jeg skulle ta noen kast i fossen og når jeg sveiver inn etter første kastet ser jeg at fisken skyter etter og tar marken!!!
Jeg rekker å åpne bøylen før den forsvinner nedover noen meter før den stopper og jeg drar til!!!!! Denne sitter godt tenker jeg!!! og fisken svarer med det høyeste hoppet jeg noen gang har sett en laks gjort!!!! men det var egentlig det eneste spesielle den gjorde bortsett fra noen voldsomme utras!! før jeg fikk den inn og fikk et godt tak rundt halen på den=)
Etter dette er jeg ikke borti en eneste fisk til før jeg reiser hjem!!

1 kommentar:

  1. Hei takk for besøket på bloggen min. Legger ikke ut all fisken jeg får pga av jeg vil ikke publisere det for mye. Mange så vet vilke elver jeg fisker i så da er det enkelt å gå inn å sjekke når det er fisk på gang.Har vel kommet opp i noen og 20 nå. Men det er i forskjellige elver så det er ikke ensidig beskatning på ei elv. Fin blogg du har. Hilsen Markfiskern

    SvarSlett

her kan dere komentere bildene og snakke om fiske og spørre vis det er noe dere lurer på:)