Søk i denne bloggen

4.23.2009

DAMMEN TIL ONKEL=)

her ser dere 1 solabbor=) de er nok en av de peneste fiskene som vi har i dammen!! og de er også veldig morsomme å fange for de er så agressive.
hadde de bare vært 1 kg tyngre i snitt hadde jeg kun fisket etter dem!







he
alle fiskene som ikke er virkelig fargerike har jeg og onkel fanget her og der:)
Denne dammen er det en del som har hørt om men ikke så mange som har sett enda og det skal jeg gjøre noe med nå!
Dammen hans er noen år nå og han har hatt en annen dam før denne men den ble for liten så da måtte han lage en større en på et annet sted så da var jordet uten for huset hans et perfekt sted!
Nå har vi klart å putte oppi for mye fisk igjen og vi er stadig på jakt etter andre arter å ha der så vi trenger egentlig enda en dam noe som jeg har foreslått et par ganger alt.
hvor mange fisker som finnes der kan ikke jeg svare på og trur heller ikke onkel kan det...
ARTSLISTE I DAMMEN.
KARPE.
GULLVEDERBUK.
ABBOR
SOLABBOR
STØR
SØRV
SUTER
KREPS

Det er ganske mye sørv der og en del karper 1 gullvederbuk rundt 10 solabborer 4 abbor og 1 stør.
vi har også noen kreps oppi trur det er 4 stk nå for 1 har dødd etter å ha kranglet med noen.
Det døde 1 karpe der nå på våre og det var uheldigviss den største=( vi veit ikke om noen sørv har dødd men vi veit at det er jævla mange igjen.
Vi har også masse frosk og padder her og de har allerede lagt masse egg over alt og de lange trådene til paddene ligger i svære tauværk!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

her kan dere komentere bildene og snakke om fiske og spørre vis det er noe dere lurer på:)