Søk i denne bloggen

4.15.2009

DA VAR DET PÅ TIDE Å SKRIVE LITT OGSÅ=)

Det er vist lenge siden jeg har skrevet her nå! Det skjer jo litt av vært rundt meg nå for mamma og stefaren min Roger skal jo skille seg så da mister jeg en del av kontakten med han som har tatt meg med på flest fisketurer og jakt turer.
Mormor har blitt veldig skremt for Roger ville jo sef ha den daglige omsorgen for Snorre og noe av det som holder henne i live er jo nettopp oss barnebarna hennes og en stor porsjon stahet!!!!
Jeg har sovet hoss henne i nesten hele ferien og nå har hun endelig blitt bedre.
Skolen har jo heller ikke gått noe serlig bra i år for jeg har gått glipp av veldig mye så sitter og leser som et digert skolenørd hele tiden for å ta igjen en del av det jeg har mistet.
Eksamen nærmer seg med store skritt for den er jo 6 mai så det er jo som dere sikkert vet ikke lenge til!
tentamene gikk OK men norsken burde jeg klart en del bedre for jeg pleier å ligge på 3-4 der og fikk 2 så det burde jeg ha klart en del bedre!
Engelsken fikk jeg en grei karakter, når jeg så den trudde jeg det var en ganske klart 1 er men som jeg har fått på alle andre engelsk prøver ble det en 3 er noe jeg er fornøyd med=)
Matten gikk også ganske greit med en 3 er=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

her kan dere komentere bildene og snakke om fiske og spørre vis det er noe dere lurer på:)