Søk i denne bloggen

2.28.2009

ENDA EN FISKE TUR MED EN PEN TORSK





her ser dere litt bilder av utstyre mitt snelle er ei tica 3059 og den er jeg også veldig fornøyd med;) men den er ikke så ny lenger og er faktis den jeg kjørte 11,5 kg laksen min på!!!
der borte ser dere den eneste andre på isen der i dag han fikk en nydelig sjøøret!!! og han brukte faktisk ikke borr men ispil som det kalles ( det er en stokk med en spiss på) det var nok ikke noe problem for det var tydlig at dette var et populært sted for det var masse gamel hull over alt!!!
her står han å borrer me mitt borr men det er jo det minste jeg kan la han låne i og med borret hans ikke har kommer enda=( så vis du ser dette 100000000 takk;)

litt rotete her også men det var helt vindstille for glemte å legge noe på posen men den forsvant jo ikke...
her ser dere torsken god og rund som den skal være på denne tiden av året;) ganske full av små fisk og krabber!!
Da ble jeg med rektor igjen og denne gangen gikk turen til sætre, jeg brukte ikke lang tid på å få en grei koke torsk på ca 1 kg på svenske pilk og hadde på en annen som jeg vil tru var rundt 1,5-2 kg men den var borti blåskjellet 1 gang trur jeg etter det var det kun smått som beit trur jeg for de fikk tydlig viss ikke en 8 krok inn i munnen en gang...
det var en der ute som hadde fått en ganske pen sjøøret på i værtfall 1 kg kansje 1,1, den hadde litt farge men var god og rund så den smakte sikker godt!!
her får dere enda flere bilder;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

her kan dere komentere bildene og snakke om fiske og spørre vis det er noe dere lurer på:)