Søk i denne bloggen

2.27.2009

LANG TUR MED TOR AKSEL

Det ble vist mørkt før jeg ga meg i dag og jeg fikk en liten sjøøret før jeg ga ca 20 cm og ganske tynn, den var helt blank så den hadde nok vært et halvt år i sjøen men den var såppas liten at jeg nappet ut kroken med fingern uten å ta fisken opp for da kunne den fått frostskader og da får jeg den i værtfall ikke igjen...
svaner er kjempe fine å se på så lenge de er på 20 m og ikke er sure;)

spinner er ofte det torsken vil ha:)
flue snella til Tor gikk i stykker=( den ene siden knakk..
her er den nye snella mi og den er jeg veldig fornøyd med!!
jajaja jeg klarer til og med å rote litt uten for rommet mitt også...
tja dette var ikke noe bra bilde men samme det..
da var vi utpå store odden men det var litt is langs land her også men den ble helt borte etter noen timer
her har han det morro med å sparke ut litt is til fisken for kan jo hende den var litt sulten på is også..
det var litt for mye is når vi kom men det var en åpning som var passe til å kaste litt på bare for å igjen en litt av stang følesen igjen.
her står Tor aksel med colan sin og har akkuratt rigget opp stanga og kastet litt uten noe serlig respons fra de skapningene som burde tatt flua hans...
her ser dere åpningen men den forsvant litt senere så da var det bare å komme seg ut til den store odden.

her ser dere at det fremdeles er en del is på vannet men det gjør ikke noe så lenge det finne åpninger som er store nok for flua;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

her kan dere komentere bildene og snakke om fiske og spørre vis det er noe dere lurer på:)