Søk i denne bloggen

10.14.2008

heihei nå var det på tide at jeg skrev her igjenn og grunnen til at jeg ikke har gjort det er at jeg får ikke åpnet noen netsider på pcn min så har nok virus på den=( men jeg fikk 19 laks og sjøøret i åroselva i år 4 laks største på 4 kg og 1 på 2 og 2 stk på ca 1 + 15 sjøøret der største var på 1,6 og resten var rundt 1 kg.
Ellers er det mye stor lyr som svømmer rundt i fjorden så har fått et par av dem.
Nå har ishockey sesongen startet og frisk gjør det ganske bra og de har skaffet seg en drit bra keeper men de har også mista mats, abott brødrene og markus så de har mista noen viktige spillere men de har fått 2 nye fra usa/canada som er drit gode + 2 bra svensker så dette blir spennende=).
det laget som jeg syns har overasket mest så langt er lørenskog som har vunnet over både SIL og kålenga og de leda 4-0 mot asker men nå er 4-4 men kampen er ikke slutt enda=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

her kan dere komentere bildene og snakke om fiske og spørre vis det er noe dere lurer på:)