Søk i denne bloggen

10.26.2008

beglager at jeg ikke har skrevet på en stund nå men hder trådløse nettverket funker ikke så nå må jeg ta med pcn opp hvær eneste gang jeg skal på nettet=( men nok om det=).
Det har kommet inn store mengder med pen torsk igjenn=) så denne helga har jeg fått 12 torsk 4 stk var over 1,5 resten var fra 0,5-1 kg og de ble sluppet ut igjenn så vis de ikke har blitt middag for noen polakker eller no annet så lever de enda=) jeg fikk også 3 sjøøret men ingen av dem var brukbare som mat så de lever enda=).
på lørdag da jeg fikk 8 torsk, 3 sjøøre og en haug med små sei og i dag fikk jeg (bare) 4 torsk=).
jeg skal prøve å laste opp de bildene jeg har på pcn nå som jeg ikke har lagt opp så i løpet av kvelden får dere masse bilderå se på=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

her kan dere komentere bildene og snakke om fiske og spørre vis det er noe dere lurer på:)