Søk i denne bloggen

7.30.2008

Da får jeg vel skrive litt her igjenn=).
fisket i åroselelva er like dårlig som vanlig og jeg vil jo gjerne komme meg til lierelva for jeg ser at det bli melt om en del fisk der nå=) eller kansje drammenselva sånn at jeg kansje kan få en laks i norge i år og=) men jeg har ikke så mye trua på laks i elva i år for de siste åra har det bare blitt dårligere og dårligere og siden det kun har blitt tatt en og miste 2 stk så langt i sesongen så tyder jo ikke det på at det er noe serlig bra heller nå=(.
Fisket i sjøen er heller ikke noe serlig bra etter makrell eller sjøøret men det er nok for at vannet er for varmt men det er mye ål rundt om kring nå!!! det bli faktisk tatt mere ål en laks og sjøøret til sammen i åroselva nå!!!=(.
men det har blitt mere torsk i fjorden igjenn=) men det er nesten bare smått=( men om et par år er de jo store nok=).
Jeg sitter jo barne vakt nå og i morgen tidlig til 4 og så får jeg se kansje jeg tar en liten tur ned til bedeshølen og fabrikk eller kansje jeg kommer til å fiske i stryka fra fottballbanen og opp til hotvett det kommer jo mest an på når floa er=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

her kan dere komentere bildene og snakke om fiske og spørre vis det er noe dere lurer på:)