Søk i denne bloggen

7.07.2008







her er det noen bilder av 2 regnbue ørret som jeg fikk i elkriver begge er faktisk tatt i samme kulp! begge var rundt 0,5 kg men kjempet som fisk på 1-1,5!! og den orange flua er den jeg fikk den brune på og den andre fikk jeg på en sjøl laget streamer=)






her står roger ved siden av noe drivtømmer som har blitt skyldt opp på land og så er det en hjort som stjeler blomstene til noen som bor der haha. det bildet av hjorten ble tatt nesten midt på dagen!! ikke langt fra sentrum!!














en unghavørn






her mater vi en sel med restene av 2 pene lakser jeg og roger fikk=)













hvem tok resten av fisken min??









enda en ørn (det er like mye ørn som det er trær der vi var!!!!)











meg med en laks på 8,3 kg tatt på ca 80 meters dyp!!!!










en pen solnedgang mot fjellene i seatle=)












elkriver igjen. her fikk jeg 3 regnbue på rekeflua mi;)














roger som står og venter på at en steelhead skal finn flua hans og ta den!
bildet er tatt i salmonriver=)










campbell river fikk ikke noe her og kjente heller ikke noe der bildet er tatt














en type skogsfugl som gikk over veien med noen kyllinger.





















fersk bjørnemøkk der vi skulle fiske i goldriver (dette likte vi ikke å se!!!!!!!!)

















goldriver er en kjempe pen steelhead elv og er den eneste elva på vancouver island som det ikke er klekkeri på! og skal også ha de største steelheaddene på vancouver island















goldriver igjen. vi fikk ikke noe som helst her heller=(

























en helt vannvittig dyp høl i goldriver!!












her ser dere hva vi drakk for å orke å fiske fra 4-5 tiden på morgenen til 12 tiden på natta før vi reiste hjem sov et par timer før vi reiste ut igjen dagen etter like tidlig med like mye fiskefeber!!


























yess endelig satt den=) en pen cuttroat som jeg fikk i salmon river.
den hadde jeg på 4 ganger før jeg fikk kroka den skikklig og fytte katta for en kamp jeg hadde med den lille krutt-tønna!!!

























et bilde av hele cuttroaten=)















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

her kan dere komentere bildene og snakke om fiske og spørre vis det er noe dere lurer på:)