Søk i denne bloggen

1.31.2011

RØYETUR TIL SVEG

Jeg hadde da litt ekstra penger hælja som var og fant ut at jeg kunne bruke dem på noe annet en helgelivet i Grong og reise over grensa for hadde da et tilbud på å komme på helgetur til Sveg. Jeg satt på med en i klassen min over til Østersund og vi klarte da å komme 5 min for seint til å rekke toge mitt!!! såå da fikk jeg noen timer i Østersund før Aurebu var så snill og hente meg sånn at jeg slapp og vente til dagen etter! Kom da fram og fikk i meg no middag og så varre senga. Første dagen med fiske går da greit nok for Aurebu og hu som var med men jeg fikk da 1 abbor og 1 mort bare og mista 1 røye i hølet. Dagen etter gikk enda dårligere for meg!!!! 1 litten mort/abbor mista og 1 mort opp av høle.... såå fisket denna gangen var jo ikke såå mye å snakk om da.
fikk 2 mort og 1 abbor til sammen... samla vekt 150 gram med litt skryting og juging på størelsen........

1 kommentar:

  1. Bedre lykke neste gang Viktor. Du glemte å fortelle hva vi andre fikk, slik at publikum vet at der var fisk der og de var på hugget. Må ellers si at det var tregt fiske den helga du var her.

    SvarSlett

her kan dere komentere bildene og snakke om fiske og spørre vis det er noe dere lurer på:)