Søk i denne bloggen

9.08.2010

klassetur til fiskløysa!

Ja da kom jeg hjem etter 1 døgn ved et skogs vann her oppe i Nord trøndelag da, fisket var jo egentlig ganske bra men det starta ganske treikt! Var kun borti et par stk før klokka nærmer seg 8-9 tiden på kvelden! Den en av de jeg var borti var en ganske pen ørrett på ca kilon så det ut som.
Ja det var den største fisken jeg var borti og hørte ikke om 1 annen fisk over 500 gram på i værtfall 30 stk!!
Jeg fikk 4 stk på rappen så fort jeg tok av søkket og fiska friline.
Så kommer lærern og jeg får enda en som da var ganske grei egentlig i forhold til de andre småfiskene jeg fikk.... Den var kansje 250 gram... satte den bare ut igjen.
Fiska meg litt uttover kvelden og får 1 ørret til på 200 gram ca som jeg tar for da hadde jeg fått vite at dette vannet var veldig overbefolket så alt skulle kakkes...
Når det er helt mørkt begynner jeg å harve og får raskt en til litten sak som jeg mister i lyngen før jeg får tak iden da... Leiter vel i værtfall 30 min uten å finne den...
Litt uttpå dagen i dag får jeg raskt 2 ørretter til. Disse 2 var heller ikke store greiene men de havna da i steikepanna rett før jeg starta å skrive her=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

her kan dere komentere bildene og snakke om fiske og spørre vis det er noe dere lurer på:)