Søk i denne bloggen

9.22.2009

SORRY:(

har ikke fått skrevet noe serlig her på en stund nå:( men har jo en del å gjøre nå for vi har en tomt vi skal selge og jeg og Marte dokka skal hogge skauen der og selge det som ved+ dette har jeg også vært på sauesanking denne hælja, der fikk jeg en del heftige slosskamper med 15 sauer!!! og jeg VANT!!!
Jeg testa også ut en liten elv ikke så langt unna huset til Vidar ( han som har sauene jeg sloss med) og der klarte jeg å lure opp 8 ørret og ingen av dem var over 20cm.... så en storen!! den var i værtfall 20,5cm hehe
I elva mi skjer det lite om dagen for har ikke tid til stikke ned men skal se om jeg kommer meg ned en tur i dag men har ikke meit så da blir det vel spinnere og sluker oppe i grodalen.
Jeg har også begynt å se en del på simpsons for må jo gjøre noe i de veldig spennende matte timene våre:P
Må nok komme meg tilbake til matteboka snart...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

her kan dere komentere bildene og snakke om fiske og spørre vis det er noe dere lurer på:)