Søk i denne bloggen

11.05.2008

Nå er det spille pause i elitserien for det er lands kamper=) og norge spiller på jordal på torsdag-fredag og lørdag på jordal=) jeg skal dit vis jeg får noen til å kjøre meg=) men det skjer nok nepp=(.
men jeg kommer nok til å skrive litt om kampene her så det er bare å følge med=).

Jeg byner å bli litt lei av lærern nå!!! jeg fikk beskjed om at jeg måtte være klar til å framføre det jævla sette bo prosjektet når som helst så jeg øvde da vær eneste dag i en uke og bare venta på å få framføre men jeg gjorde ikke noen andre lekser for det rakk jeg ikke på grunn av at jeg måtte være klar til å framføre så da fikk jeg anmerkninger for å ikke ha gjort leksene!!.
+ at jeg skal ha kommet 5 min for sent på en dag jeg ikke var på skolen og jeg har også fått ikke gjort lekser i en uke som jeg heller ikke var på skolen!!!! så nå er jeg omtrent like sure på lærerne som de dritt dommerne som dømmer i Askerhallen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

her kan dere komentere bildene og snakke om fiske og spørre vis det er noe dere lurer på:)